2013. július 14., vasárnap

VAN, AKI FORRÓN SZERETI

Ha meg tudsz nevettetni egy lányt, bármit megtehetsz vele.
                             /Marilyn Monroe/
Az igazi szerető az a férfi, aki képes felvillanyozni az által, hogy megcsókolja a homlokod vagy a szemedbe mosolyog.
                              /Marilyn Monroe/
Jó vagyok, de nem vagyok angyal, követek el bűnt, de nem vagyok ördög. Csak egy kislány vagyok a nagyvilágban, aki próbál találni valakit, akit szerethet.        /Marilyn Monroe/
A siker csodálatos dolog, de az ember nem tud éjszaka hozzábújni, ha fázik. /Marilyn Monroe/
Hollywood az a hely, ahol 1000 dollárt fizetnek egy csókért, és 50 centet a lelkedért. /Marilyn Monroe/
Az ártatlanság és a romlottság különös keveréke ez a nő. 
                  /Laurence Olivier/
A csodás legenda mögött igazi nő rejtőzik gyermekien tiszta tekintettel, és én ezért szeretem őt. /Yves Montand/
Úgy vélték, a filmcsillagocska Marilyn helyes lány, de utálták, amiért Monroe, a színésznő lett belőle. /Simone Signoret/
Hollywood legtisztességesebb lánya volt. Soha senkire nem mondott rosszat, és a humorérzékét bárki megirigyelhette volna.
                                      /Elia Kazan/






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése