2014. február 11., kedd

VÉGRE SZARVASBIKA!

  -Annyit mentünk már megint, aztán sehol semmi, öregem!
 -Ne morgolódj folyton. Különben is, mi az hogy mentünk, ha jól veszem ki, menni én megyek, te csak itt lógsz szép kényelmesen a nyakamban!
 -Jóvanna! Akkor is, igazam van, itt fagyoskodunk, fáradunk rendre, aztán még egy őzet se látunk, komolyan mondom, kezdem unni!
 -Rosszabb leszel lassan, mint egy kisvárosi mozi klimaxos jegyszedőnénije!
 -Marha vicces, jót röhögtem! Hogy téged soha semmi nem hoz ki a sodrodból?
 -Hoppá, odanézz, odanézz!
 -Ne tökölj már, tegyél állványra, aztán zoom! Igen, egy szarvastehén!! Ellépeeeett! Mer' te tökörészel, miért nem figyeltél jobban?
 -Várj, ez egy rudli lesz, jönnek még.
 -Nem jönnek, itt volt előttünk egy csapat, de befigyelted!
 -Ne haragudj, nagyon messze voltak.
 -Majd számolunk, most lépj ki, hátha utolérjük őket! Mennyémáááá!
 -Eltűntek, pedig ezen a tarvágáson még fotózni is lehetett volna. Látod, itt léptek át, egészen frissek a nyomok.
 -Sokra megyek a nyomokkal, bakker! Nekem szarvas kell! Azon a keresztnyiladékon szépen elmész, hátha arra mennek, de nekem óvatosan, a szeled jó, el ne baszarints nekem!
 -Szerintem is arra mennek, nyugi, meglesznek!
.......
 -Nem látom őket, pedig ebben az avarban meg is hallanám, ha mozgásban vannak. Nézd, ezek is friss nyomok.
 -Óvatosan öregem, érzem, hogy ma szerencsénk lesz, bizsereg a módtárcsám.
 -Odanézz, törökméz! Ott egy bika!
 -Csak óvatosan, öregem, azaz, rögzíts erősen, zoom, jól csinálod, pont rá élesíts! Hogy most nem süt a nap! Beállítottál rendesen? Forgass inkább videót! De szép!
 -Tetszik, mi? Kis bika, figyel, de nem ideges. Talán vannak haverjai...
 -Jaj, ellép, menj utána, utoléred a másik kivágott fasor helyén...
 -Hová lett, Nem látom.
 -Menj még eggyel arrébb, hátha lemaradtunk. Várj türelmesen, kijön ez a nyiladékra, nyugi!
 -Nem látom. De érzed ezt az erős szagot, itt vannak a közelünkben...
 -Hogyan érezném, te hüle, egy darab fém, meg műanyag vagyok, meg néhány üveg! Te vagy a szemem, meg a lábam, meg az orrom.
 -Nézd, itt vannak a friss nyomok a nyiladékon, előttünk járnak. Azért jó volt, nem? 
 -De jó ám, tetszett! Kösz az élményt, haver!
 -Szeretlek!
 -Na, csak semmi romantika, semmi elérzékenyülés, az nem az én formám. Különben is lemaradtál róluk, mint szomszéd néni a teszkós tejfölakcióról!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése